Life is a journey

Life is a journey

onsdag 1. mai 2013

PR-kåte studenter!

Neida.. vi er ikke det. Men det kan virke sånn med tanke på de mange gangene jeg har vært i avisene de siste månedene. I går ble det publisert en artikkel i GD om forretningsplanen gruppa mi skrev om en klatreparken på Sjusjøen i fjor høst/vinter. 

Artikkelen kan du lese her!

Dette ble dermed den 5.artikkelen/ reportasjen jeg har vært med i siden februar, og jeg føler derfor d kan oppfattes som jeg er litt PR-kåt :p Det skal dog sies at vi har blitt kontaktet hver eneste gang, så jeg skal innrømme at jeg egentlig bare syns det er veldig gøy. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har fått jobb, kunne det jo kanskje fungert bra som personlig markedsføring :)

For de som lurer da så var første artikkelen et innlegg i GD om karrieredagen for reiseliv og markedsføring der jeg var en del av styret. Artikkelen ble publisert i slutten av februar/mars og var ment for å skape blest og interesse for dagen.

Dagen etter karrieredagen ble det publisert nok en artikkel om samme sak, bare at dagen var vel gjennomført.

Artikkelen i H-A var et stunt fra Merethe Sandum på Sjusjøen i forbindelse med at vi akkurat hadde fått karakter på oppgaven.
Videre ble jeg kontaktet av Hil med spørsmål om jeg kunne tenke meg å bli intervjuet i forbindelse med oppgaven. Den artikkelen finner du her! 
Så helt til slutt ringte ei hyggelig jente fra GD, noe som endte med den 5.artikkelen :-)

Morro er det ihvertfall, så får man ta med seg erfaringen med å bli intervjuet av aviser som ofte skriver det de vil. Heldigvis har det gått bra i 4 av 5 tilfeller så da har man noe artig å se tilbake på om noen år :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar