Life is a journey

Life is a journey

tirsdag 21. mai 2013

5 år på skole og endelig ferdig utdannet...

Etter å ha startet i 1. klasse tre ganger i et evig forsøk på å finne det rette studiet jeg gidder å fortsette på i 3 år, fant jeg endelig MIN linje, som jeg nå stolt kan si jeg har fullført!! Forrige torsdag var en lykkes dag da bacheloroppgaven og 72 sider ble printet ut og innbundet, til glede for de to som skal sensurere oppgaven! 

Selvsagt var det med en smule bismak at oppgaven ble levert. Jeg har tross alt jobbet med min beste venninne gjennom 3 år for å nå dette målet, omtrent hver eneste dag siden januar - og kan vel trygt si jeg har sett mer til henne enn min kjære samboer! Da er det med en liten klump i magen at man leverer fra seg "barnet" man har jobbet med og formet i 4 måneder, når man vet at man trolig aldri kommer til å jobbe med noe slik igjen.. ihvertfall ikke sammen.. Men.. èn epoke i livet er over, og en ny venter :-)

I dag var jeg innom jobben og hilste på alle sjefer og fremtidige kollegaer i Olympiaparken, som jeg egentlig vet hvem er, men aldri har håndhilst på. Vi planla det neste halvåret, og jeg må ærlig innrømme at jeg går et særdeles spennende år i møte :) Selvom det nok kommer noen tårer torsdag 13. juni på bacheloravslutningen, vil nok mye glemmes raskt når man setter i gang planleggingen av et arrangement for Reitan gruppen og 1500 mennesker med åpningsseremoni og masse aktiviteter!!

Og så, som om ikke det var nok, så reiser jeg jo til Thailand! I morgen :D Derfor jeg måtte innom å legge igjen et lite innlegg ettersom det er så lenge siden sist.. Jeg og Tone reiser altså til smilets land - Thailand i morgen, med avreise 09.00 fra Lillehammer og flyavgang 14.15 fra Gardermoen! Å pakke kofferten full av sommerklær og slippers vel vitende om at det venter opp i mot 50 mm regn det neste døgnet gjør det litt ekstra digg :p

Så, til alle dere som skal være hjemme i Norge - Krysser fingrene for at dere alle får fint vær og at værgudene har feil, og at jeg og min reisevenninne får strålende sol hveeer dag og kommer hjem nøttebrune og fine :)

Legger ved et bilde fra 2009, fra nabostranda til dit vi skal nå!

På gjensyn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar