Life is a journey

Life is a journey

torsdag 11. april 2013

Nå frem med klagene dine gjennom sosiale medier

Det har jeg nemlig gjort :-) For de som leste innlegget mitt om Birken og kollektivtransporten som gikk opp til Birkebeinerstadioen skjønner dere hva jeg sikter til, men til dere andre, her er Blogginnlegget om dårlig kommunikasjon på Birken.

Det viser seg nemlig nå at jeg har nådd frem til han som sitter med transportbiten og kollektivtilbudet til publikum og deltakerne under Birken!
Min kjære svigermor jobber nemlig med kollektivtransporten i fylkeskommunen, og hun leste innlegget mitt. Deretter begynte ballen å rulle. Hun fortalte dette til en kollega som har litt med Birken å gjøre. Han har tatt det med videre og skal jeg tro min svigermor rett har Birkenorganisasjonen tatt "klagen til etterretning" og skal prøve å gjøre noe med det til neste arrangement :-D

Det er jo helt fantastisk!! Så det funker altså å klage eller nå frem gjennom sosiale medier, og ofte er det andre enn de du personlig kjenner som kommer over et blogginnlegg, en statusoppdatering på twitter eller oppdatering på facebook som DU har skrevet.
Så det gjenstår å se nå da om bussforbindelsen og kommunikasjonen utad til publikum blir bedre til Birkebeinerløpet :-) Vi får satse på det. Hvis ikke får jeg bare skrive enda et innlegg og kanskje poste direkte til de det gjelder.......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar