Life is a journey

Life is a journey

onsdag 22. oktober 2014

En hektisk oktober(uke)

Litt på etterskudd, men det har skjedd så utrolig mye den siste uka så jeg har rett og slett ikke hatt tid før nå. 
Stikkord av det som har skjedd: Musikal, hjemme på besøk hos mor og far, konsert, strategisamling, hyttetur, møter og håndball. 

Jeg nevnte i forrige innlegg at dagene går unna før jeg rekker å blunke. Denne uka er et sterkt eksempel på det.
Mandag: Jobb etterfulgt av korøvelse i 2,5 time.
Tirsdag: Jobb etterfulgt av møte i 3.dags ball komiteen på Brøttum
Onsdag: Jobb etterfulgt av trening med fysioterapauten i en liten gruppe
Torsdag: Avreise til Hafjell og strategisamling med arrangementsavdelingen. Sent i seng!
Fredag: Opp tidlig, og fortsettelse med strategisamling. Etter jobb dro jeg rett hjem og pakket om før jeg og Cato satte nesa mot Lørenskog. Fremme i 20.00 tiden på kvelden. Tok helga med taco og idol!
Lørdag: Ikea, shopping og musikal med hele familien
Søndag: Frokost etterfulgt av en rask biltur til Grue (nord for Kongsvinger) for j14 håndballkamp. Hjemme ca 19.00. Rett inn døra og legge fra seg og avgårde til korøvelse med 1.altene som jeg synger med. Hjemme halv 10.
Mandag: Jobb etterfulgt av en kjapp middag før avreise til Montebello i Mesnali der koret vårt hadde konsert.
Tirsdag: Jobb etterfulgt av.... FRI!!! :)


Så nei... det er ikke så rart vi måtte bruke tirsdagskvelden til å vaske bad og hus, for min kjære samboer har minst like tett program som meg.

Koret er bare en fryd å være med på, og ekstra gøy er det når vi holder konsert slik vi hadde på tirsdag.
Det var min første konsert med koret, og jeg storkoste meg :) Å få lov til å glede andre på den måten vi gjorde på tirsdag varmer veldig, og du blir veldig oppmerksom på hvor heldig man er som får lov til å drive med akkurat det man vil!
Slutten av uka ble tilbragt på en hytte i Hafjell sammen med 7 kolleger. Vi var der for å gå gjennom strategi og konkurrentanalyse tilknyttet arrangementsavdelingen, men i tillegg var det også rom for en god diskusjon, mye god mat, et slag biljard og en luftetur ute i det fri.
Vi kom litt tettere på hverandre, og det var noen som overrasket mer enn andre, så alt i alt var det en svært bra tur jeg virkelig anbefaler alle bedrifter å tilrettelegge for. Jeg tør påstå at det styrker samholdet i gruppa på en helt annen måte enn tiden man tilbringer med hverandre på jobb :)

Etter Hafjell bar det sørover mot Lørenskog. Tiden vi hadde hjemme hos familien min var nok mer avslappende enn det høres ut, med god mat, hyggelig selskap, gjensyn med både bror, søster og bestemor samt musikalen "Jesus Christ Superstar" på Lørenskog kulturhus! I tillegg fikk vi også fylt opp bilen etter en snarvisitt på Ikea og en tur på Metro der det var "elleville dager", og dermed også mange gode kupp :)
Litt fattigere satte vi nesa nordøstover på søndag etter frokost for å rekke 2.kampen til Moelven j14 i håndball. Det er utrolig gøy å være trener for et slikt lag, og når de atpåtil drar i land seier i begge kampene på søndag med henholdsvis 17-8 og 18-8 er det ikke annet å gjøre enn å bøye seg i støvet!

Fjorårets logo, men årets er helt lik... 
Vel hjemme igjen var det ikke annet å gjøre enn å forberede seg til en ny arbeidsuke, full av nye utfordringer, møter, kamper og muligheter! Det går mye i jobbing med VIP biten i forbindelse med World Cup på Lillehammer 5-7.desember der jeg har en del å gjøre. Heldigvis er det veldig morro, så når hodet og kroppen er sliten holder man ut allikevel en time eller to ekstra.
Foruten om det har vi en spennende kveld foran oss i morgen. Da møter Moelven 1 - Moelven 2 til kamp, og jeg og han andre treneren er ansvarlig for hvert vårt lag. Det blir en svært spennende affære med forhåpentligvis fulle tribuner :) :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar