Life is a journey

Life is a journey

mandag 9. desember 2013

Året som har gått...

I dag fikk jeg plutselig opp et bilde på min profilside på facebook der jeg kunne ta et tilbakeblikk på de 20 største hendelsene i mitt liv i 2013. Når jeg ser på statusoppdateringer og bilder er 2013 faktisk et helt sinnsykt innholdsrikt år, både på godt og vondt, men mest godt!

Hvis jeg ser tilbake på hva som faktisk har skjedd, vil jeg si at dette året kanskje har vært det mest innholdsrike året i mitt liv så langt! jeg er stolt av det jeg har fått til, spesielt med skole og jobb, jeg har fått venner for livet og jeg har reist og fått nye opplevelser! Oppsummert kan jeg ramse opp disse som mine 18 største hendelser.

1. Jeg har fullført et bachelorstudie og gikk ut av skolen med A på bacheloroppaven


2. Jeg har vært med på å arrangere den første karrieredagen for reiselivsstudiene ved Høgskolen på Lillehammer noensinne

3. Jeg har vært i avisa 4 ganger på grunn av hard jobbing i forbindelse med skoleoppgaver




5. Jeg har hatt min beste 17.mai feiring med 30 medstudenter i klassen hjemme i hagen hos meg


6. Jeg har reist og opplevd Thailand for 3.gang med min nye bestevenninne 


7. Jeg fikk meg fast jobb 4 mnd'er før jeg slutta på skolen og har dermed startet arbeidslivet


8. Jeg har kjøpt meg hus med samboeren!! 9. Jeg har flytta på landet og endret folkeregister adressen min 

10. Jeg har fått meg katt

11. Jeg har fått hjerneslag 12. Jeg har vært innlagt (ut og inn) på sykehus i totalt 16 dager


13. Jeg har holdt foredrag for jevnaldrende studenter på Høgskolen 
14. Jeg har vært sjef for første gang på et frivillig arrangement og hatt ansvar for 15 frivillige

15. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år og 8 mnd'er ved utgangen av 2013 :) 

16. Jeg har deltatt i mitt første bryllup

18. Det er 10 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen - derfor var vi på 10-årsjubileums fest! 


Dette er det jeg kommer på umiddelbart, men i tillegg er det nok masse masse mer! Det er allikevel veldig imponerende å tenke på alt som har skjedd bare i løpet av et år - og heldigvis for meg som er litt paparazi har jeg dokumentert alt :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar